Projekty.

Poniżej znajduje się lista kilku projektów Celones.

Celones Victoria

Celones Victoria (dawniej Matriksoft VictoriaBrowser), wersja 1.0 to prosta przeglądarka internetowa, która pozwala, korzystając z silnika Trident, na łatwe i szybkie korzystanie z Internetu.

Wymagania:

  • System operacyjny Microsoft Windows 98 lub nowszy
  • Dodatek Microsoft .NET Framework 2.0

Pobierz wersję 1.0.5

ShyOS O'Neill

ShyOS™ O'Neill, dawniej StephanOS to projekt 32-bitowego, wielozadaniowego systemu operacyjnego w ramach Projektu Celones.

Docelowe możliwości wydania O'Neill:

  • wielozadaniowość
  • obsługa wielu użytkowników
  • obsługa stacji dyskietek oraz dysków twardych i napędów optycznych ATA
  • obsługa kart graficznych VBE
  • obsługa dźwięku
  • sterowniki kart sieciowych NDIS (zgodne z systemem Microsoft® Windows®)
  • obsługa systemów plików FAT12, FAT16, FAT32 i ROMFS (zgodne z systemami Microsoft® Windows® i Linux®)
  • format plików wykonywalnych Portable Executable
  • powłoka tekstowa zgodna z sh
  • przejrzysta i intuicyjna w obsłudze powłoka graficzna
  • przeglądarka internetowa Celones™ Victoria™

My Little Donkey

My Little Donkey jest to zbiór prac artystycznych ulokowanych w uniwersum My Little Pony G4.

Strona powieści na FB YouTube Twitter Ask.fm

Prima Aprilis

Prima Aprilis, wersja 1.1 jest to skrypt wyświetlający na ekranie serię zabawnych komunikatów o błędach.

Wymagania

  • System operacyjny Microsoft Windows z Hostem skryptów

Pobierz wersję 1.1

Space

Mamy zaszczyt zaprezentować pierwszy projekt gry (nieznanej i skromnej grupy Matrubikon) tworzony na Warsztat Summer of Code 2013!

Zespół

  • Michał Krakowiak (Rubikshift) - pomysłodawca, projektant-programista
  • Mateusz Karcz (Matriksoft) - analityk-programista

Geneza. W połowie czerwca 2013 r. Michał Krakowiak wpadł na pomysł gry Rubikshift's Space. Kilka dni później podzielił się wizją projektu z Mateuszem Karczem, który to podjął się współpracy nad nim.

Założenia

  • generowanie losowych wszechświatów,
  • system rozwoju bohatera,
  • system czasu (rok, miesiąc, dzień),
  • proste misje,
  • podróże między planetami i interakcje z nimi.

Kwestie techniczne. Gra ma być dostępna dla systemów Windows oraz Linux. Gra cechuje się środowiskiem tekstowym (TUI) opartym o bibliotekę PDCurses. Gra pisana jest w języku C++.

Escape

W grze The Matriksoft's Escape gracz wciela się w rolę więźnia uciekającego z więzienia. Na drodze natrafia na wiele przeszkód i dokonuje wielu (czasami trudnych) wyborów.

Informacje. Gra bez przemocy. Gra bez wulgaryzmów. Gra od dziesiątego roku życia.

Wymagania

  • 32-bitowy system operacyjny Microsoft Windows 95 lub nowszy
  • 10 MB wolnego miejsca na dysku

Autorzy

  • Pomysł, projekt i algorytm - Mateusz Karcz
  • Ogólna treść - Magdalena Fabich i Agnieszka Śledź