Projechty.

Niżéj je lista kilku projechtów Celones. Lista nié była ode wjélu lat odnawjana ji duża czańść linków jé umarta. Aktualizacyja jé rychtowana, jéno tera życza mniłéj zabawy.

Celones Victoria

Celones Victoria (dawniéj Matriksoft VictoriaBrowser), wersyja 1.0 to prosta jinternetowa przeglóndarka, chtóra pozwala na letke ji chwatke używanie Jinterneta, korzystajónc z silnika Trident.

Wymagania:

  • Operacyjny system Microsoft Windows 98 albo nowszy
  • Dodatek Microsoft .NET Framework 2.0

Pobjéra wersyja 1.0.5

ShyOS O'Neill

ShyOS™ O'Neill, dawniéj StephanOS to projecht 32-bitowégo, wjélozadaniowégo systema w Projechcie Celones.

Chciane możności wydania O'Neill:

  • wjélozadaniowość
  • obsługa wjélu użytkowników
  • obsługa stacyj dysketków, twardych dysków ji optycznych napandów ATA
  • obsługa graficznych kart VBE
  • obsługa dźwianka
  • sterowniki sieciowych kart NDIS (zgodne z systemam Microsoft® Windows®)
  • obsługa systemów plików FAT12, FAT16, FAT32 ji ROMFS (zgodne z systemami Microsoft® Windows® ji Linux®)
  • format wykónywalnych plików Portable Executable
  • tekstowa powłoka zgodna z sh
  • przéjrzysta ji prosta graficzna powłoka
  • jinternetowa przeglóndarka Celones™ Victoria™

My Little Donkey

My Little Donkey je to łobzorg artystycznych robotów w śwjécie My Little Pony G4.

Strona powjéści na FB My Little Donkey ji bocióni sen

Prima Aprilis

Prima Aprilis, wersyja 1.1 je to skrypt, co wyśwjétla na ekranie seria śmniésznych napsisów o felerach.

Wymagania

  • Operacyjny system Microsoft Windows z Hostam skryptów

Pobjéra wersyja 1.1

Space

Mamy zaszczyt pokazać psiérwy projecht gry (nieznanéj ji schrómnéj grupy Matrubikon) rychtowany na Warsztat Summer of Code 2013!

Towarzystwo

  • Michał Krakowiak (Rubikshift) - pomysł, projechtónt-programista
  • Mateusz Karcz (Matriksoft) - analityk-programista

Poczóntek. W połowjé czerwca 2013 Michał Krakowiak wyrychtował pomysł gry Rubikshift's Space. Kilka dni późniéj pokazał go Mateuszowiu Karczowiu, chtóry dołónczył do robót nad nim.

Założenia

  • generówanie losowych wszechśwjatów,
  • system rozwoja bohatera,
  • system czasu (rok, mniésiónc, dzień),
  • proste misyje,
  • podróże mniandzy planetami ji interakcyje z nimi.

Techniczne sprawy. Gra ma być dostampna dla systemów Windows ji Linux. Gra cechuje sia tekstowym środowiskam (TUI) opartym o biblioteka PDCurses. Gra pisana je w janzyku C++.

Escape

W grze The Matriksoft's Escape gracz wciéla sia w rola wjanźnia uciekajóncégo ze Sztuma. Na drodze natrafsia ón na fest przeszkód ji dokonuje wjélu (czasem niéletkich) wyborów.

Jinformacyje. Gra bez przemocy. Gra bez przekléństw. Gra od dziesiańciu lat.

Wymagania

  • 32-bitowy operacyjny system Microsoft Windows 95 albo nowszy
  • 10 MB wolnégo mniésca na dysku

Autorzy

  • Pomysł, projecht ji algorytm - Mateusz Karcz
  • Ogólna treść - Magdaléna Fabjich ji Agnyza Ślédź