Projechty.

Niżéj je lista kilku projechtów Celones.

Celones Victoria

Celones Victoria (dawniéj Matriksoft VictoriaBrowser), wersyja 1.0 to prosta jinternetowa przeglóndarka, chtóra pozwala na letke ji chwatke używanie Jinterneta, korzystajónc z silnika Trident.

Wymagania:

  • Operacyjny system Microsoft Windows 98 albo nowszy
  • Dodatek Microsoft .NET Framework 2.0

Pobjéra wersyja 1.0.5

ShyOS O'Neill

ShyOS™ O'Neill, dawniéj StephanOS to projecht 32-bitowégo, wjélozadaniowégo systema w Projechcie Celones.

Chciane możności wydania O'Neill:

  • wjélozadaniowość
  • obsługa wjélu użytkowników
  • obsługa stacyj dysketków, twardych dysków ji optycznych napandów ATA
  • obsługa graficznych kart VBE
  • obsługa dźwianka
  • sterowniki sieciowych kart NDIS (zgodne z systemam Microsoft® Windows®)
  • obsługa systemów plików FAT12, FAT16, FAT32 ji ROMFS (zgodne z systemami Microsoft® Windows® ji Linux®)
  • format wykónywalnych plików Portable Executable
  • tekstowa powłoka zgodna z sh
  • przéjrzysta ji prosta graficzna powłoka
  • jinternetowa przeglóndarka Celones™ Victoria™

My Little Donkey

My Little Donkey je to łobzorg artystycznych robotów w śwjécie My Little Pony G4.

Strona powjéści na FB YouTube Twitter Ask.fm

Prima Aprilis

Prima Aprilis, wersyja 1.1 je to skrypt, co wyśwjétla na ekranie seria śmniésznych napsisów o felerach.

Wymagania

  • Operacyjny system Microsoft Windows z Hostam skryptów

Pobjéra wersyja 1.1

Space

Mamy zaszczyt pokazać psiérwy projecht gry (nieznanéj ji schrómnéj grupy Matrubikon) rychtowany na Warsztat Summer of Code 2013!

Towarzystwo

  • Michał Krakowiak (Rubikshift) - pomysł, projechtónt-programista
  • Mateusz Karcz (Matriksoft) - analityk-programista

Poczóntek. W połowjé czerwca 2013 Michał Krakowiak wyrychtował pomysł gry Rubikshift's Space. Kilka dni późniéj pokazał go Mateuszowiu Karczowiu, chtóry dołónczył do robót nad nim.

Założenia

  • generówanie losowych wszechśwjatów,
  • system rozwoja bohatera,
  • system czasu (rok, mniésiónc, dzień),
  • proste misyje,
  • podróże mniandzy planetami ji interakcyje z nimi.

Techniczne sprawy. Gra ma być dostampna dla systemów Windows ji Linux. Gra cechuje sia tekstowym środowiskam (TUI) opartym o biblioteka PDCurses. Gra pisana je w janzyku C++.

Escape

W grze The Matriksoft's Escape gracz wciéla sia w rola wjanźnia uciekajóncégo ze Sztuma. Na drodze natrafsia ón na fest przeszkód ji dokonuje wjélu (czasem niéletkich) wyborów.

Jinformacyje. Gra bez przemocy. Gra bez przekléństw. Gra od dziesiańciu lat.

Wymagania

  • 32-bitowy operacyjny system Microsoft Windows 95 albo nowszy
  • 10 MB wolnégo mniésca na dysku

Autorzy

  • Pomysł, projecht ji algorytm - Mateusz Karcz
  • Ogólna treść - Magdaléna Fabjich ji Agnyza Ślédź